ipad mini
تكنولوژي
اشنايي با دنيا
درباره وبلاگ


سلاممهمان گرامي
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 18 / 2 / 1392برچسب:, :: 22:29 :: نويسنده : darush

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده ، پیش فروش آیفون ۵ از تاریخ ۱۲ سپتامر آغاز می‌شود. پس از انتشار این خبر تمامی شایعات پیرامون تاریخ عرضه آیفون ۵ به کنار رفتند. اما آیا آیپد مینی نیز در همین تاریخ عرضه خواهد شد؟

پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام در این بخش تمامی اخبار منتشر شده در زمینه امکانات و زمان عرضه آیپد مینی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

استیو جابز (مدیرعامل سابق اپل) اولین کسی بود که ایده تبلت‌های ۷ اینچی را داد. این روزها نیز شایعاتی پیرامون عرضه آیپد ۷ اینچی با قیمت حدودا ۳۰۰ دلار به گوشی می‌رسد. اما به نظر شما آیپد ۷ اینچی چه تفاوت هایی با آپد اصلی خواهد داشت؟

طبق جدیدترین اخبار و تصاویر منتشر شده ، آیپد مینی با اندازه‌ای کوچک‌تر از آیپد اصلی عرضه می‌شود اما پردازنده این دو دستگاه تفاوتی با هم ندارد. همچنین ضخامت این تبلت حدودا ۳ میلیمتر اعلام شده است. به احتمال زیاد آیپد مینی دوربین عقب نخواهد داشت و تنها یک دوربین جلو برای مکالمات تصویری در آن تعبیه شده است.

بدون شک آیپد کوچک‌تر به معنای آیپد ارزان‌تر می‌باشد. بسیاری از خریداران به دلیل گران بودن آیپد اصلی (حدودا ۵۰۰ دلار) از خرید آن منصرف می‌شدند اما آیپد مینی با قیمت حدودا ۳۰۰ دلار عرضه می‌شود.

طبق شایعات هفته‌های گذشته، آیپد مینی و آیفون ۵ به طور همزمان و در تاریخ ۱۲ سپتامبر عرضه می‌شوند. از طرفی به گفته برخی از وب‌ سایت‌های خبری ، آیپد مینی در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 101221
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1